2015. január 15., csütörtök

Miből lesz a cserebogár, avagy hoztam a motyóm, feldolgoztam, baba lett belőle

Kaptam egy rajzot instrukciókkal :)

 



Összeszedtem a hozzávalókat :  ökotex a babatestnek, pamut anyagok a ruhájának, gyapjúfilc a díszítéshez, polár a hajának. Meg jöttek még cérnák, fonalak, tűk, ollók, gumi, ceruza, textilfilc. Sajnos szőlőmagot nem sikerült beszerezni, így lenmagra esett a választás, mint töltőanyag.

Miután elkészült fejben a "hogyan", elkészült a szabásminta is. Ez alapján kiszabtam az anyagokat és
megvarrtam a testrészeket. A karokat, lábakat, fejet megtöltöttem a maggal, majd összeillesztettem őket. Meghímeztem a baba arcát. Felkerült  a haja, majd jöhetett az öltözéke. Pamut póló és naci, természetesen levehető formában. 3 délelőtt alatt sikerült is átalakítanom a kupacot, íme a végeredmény: 


Van egy tesója is, ő még tavaly készült: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése